Davet

 

Değerli Katılımcılar,

Ulusal düzeyde ikincisini düzenleyeceğimiz “İlkokulda Özgün Eğitici Etkinlikler” atölye çalışmalarının, pratikte ve teoride çalışmalar yapan öğretmenlerimiz ve aday öğretmenlerimizden gelen yoğun talepler doğrultusunda, organizasyonunu yapmaya başlamanın heyecanı içerisindeyiz.

İlkokulda Özgün Eğitici Etkinlikler II. Ulusal Atölye Çalışmalarımızın odağında “21. yüzyıl becerileri” yer almaktadır. “Öğrenme ve yenilenme, bilgi, medya ve teknoloji, yaşam ve meslek” becerileri olarak sınıflandırılan 21. yüzyıl becerileri, öğrencilerin hem ulusal hem de uluslararası düzeyde uyum sağlayabilmesi ve rekabet edebilmesi için gerekli olan becerilerdir. İlkokullarda uygulanmakta olan öğretim programlarının öğrencilerde geliştirmeyi hedeflediği ve “Türkiye Yeterlikler Çerçevesine” dayalı olarak belirlenen yeterlikler de (ana dil ve yabancı dilde iletişimde, matematik ve bilim-teknolojide yeterlikler, öğrenmeyi öğrenme yeterlikleri, dijital yeterlikler vb.)  21. yüzyıl becerileri ile uyumludur. Dolayısıyla öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerini geliştirebilmesinde ilkokullarda görev yapan tüm öğretmenlerimize önemli bir sorumluluk düşmektedir.

Son yılların yükselen eğitim eğilimleri arasında öğrenen merkezli öğretim süreçlerinin ön planda olduğu görülmekte ve her geçen gün bunun daha da yukarılara taşınma çalışmaları hızla gelişmektedir. Bu durum da ilkokullarda görev yapan öğretmenlerimizi öğrenen merkezli özgün öğrenme etkinlikleri üretmeye yönlendirmektedir. Bu düşüncenin ışığında, özel ve devlet ilkokullarında görev yapmakta olan tüm öğretmenlerimizin ve öğretmen adaylarımızın, ilkokul öğretim programları doğrultusunda hazırlanmış ve aynı zamanda 21. yüzyıl becerilerinin gelişimini de destekleyen özgün ve eğitici etkinliklerle, “İlkokulda Özgün Eğitici Etkinlikler II. Ulusal Atölye Çalışmaları"na katılmalarını bekliyoruz.

Düzenleme Kurulu


Bu sayfa Atatürk Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Öğretmenliği tarafından en son 17.03.2020 15:52:47 tarihinde güncellenmiştir.

Atatürk Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Öğretmenliği

HIZLI ERİŞİM